- Opracowanie strategii reklamowej – w zakres prac wchodzi między innymi wybór najodpowiedniejszego typu kampanii (reklamy tekstowe w wyszukiwarce, remarketing, reklamy graficzne w sieci reklamowej, reklamy z listą produktów dla sklepu internetowego), wybór odpowiedniej lokalizacji, określenie celów, jakie chcemy osiągnąć (np. budowanie świadomości marki lub zwiększenie liczby odwiedzin na stronie internetowej),
- Założenie konta Ads
- Konfiguracja konta i kampanii
- Połączenie konta Google Analytics z kontem Google Ads
- Opracowanie kreacji reklamowych (tekstowych, graficznych)
- Systematyczna optymalizacja kampanii - to przede wszystkim analizowanie wyników kampanii i reagowanie na niską skuteczność reklam. W ramach optymalizacji przykładowo testujemy różne słowa kluczowe i treści reklam. Zwracamy uwagę także na to, jak wyszukiwarka ocenia stronę internetową i trafność reklamy (Wynik Jakości) i w razie słabego wyniku wskazujemy obszary witryny, które należy ulepszyć lub pracujemy nad reklamą
- Raportowanie
- Prowadzenie kampanii przez certyfikowanego specjalistę Google Ads/
- Stały kontakt z opiekunem kampanii, który zna odpowiedź na każde Państwa pytanie związane z kampanią linków sponsorowanych.