Kampanie Google AdWords

Koszt kampanii Google AdWords zależy od tego, ile zamierzają Państwo zainwestować w reklamę w wyszukiwarce. Mają Państwo do wyboru małą kampanię za 200 lub kilkaset złotych lub większą z dużym budżetem.

Google AdWords to forma reklamy, za którą płaci się firmie Google. Istnieje kilka metod rozliczenia kampanii AdWords, ale najpopularniejsza z nich to PPC, czyli Pay Per Click. Jak sama nazwa wskazuje (tłum. PPC - płatność za kliknięcia), opłatę uiszcza się wyłącznie za efekt, czyli za kliknięcie w reklamę. Dla każdego słowa kluczowego koszt ten będzie inny – dla niektórych fraz 0,50 zł a dla innych 12 zł. Cena za kliknięcie, czyli stawka CPC jest wynikiem aukcji i zależy od konkurencyjności słowa kluczowego. Tak, jak w przypadku pozycjonowania, za bardziej popularne i bardziej ogólne słowa kluczowe trzeba zapłacić więcej.

Małe Kampanie Duże Kampanie
Budżet kampanii (to, co wydajemy na koncie reklamowym Google) min. 200 zł Nieograniczony – zależy od Państwa
Koszt obsługi kampanii przez naszą agencję Jednorazowa opłata za konfigurację, czyli analizę słów kluczowych, założenie konta i uruchomienie kampanii. Średni koszt konfiguracji wynosi od 200 do 300 zł i uzależniony jest między innymi od ilości oraz różnorodności słów kluczowych Stały abonament w zamian za opiekę nad kontem reklamowym oraz stałą optymalizację. Średni koszt prowadzenia konta Google Adwords wynosi od 10-30% budżetu przeznaczonego na reklamę.
Umowa Tak, minimum 3 mc Tak, minimum 6 mc